חברת AK-BCN מתמחה באיתור עסקאות המשתלמות ביותר בין אם מדובר בתשואה שנתית אופטימלית או יתרונות פיננסים במכירת נכס עתידית. באיתור הנכס המושלם עבורכם מושקעת עבודה רמה הכוללת איתור הנכס, ביקור, הערכת הכנס, משא ומתן וכל דבר הכרוך בתהליך רכישת נכס בברצלונה.

במהלך תהליך איתור הנכס חברתנו בוררת עשרות נכסים במטרה למצוא את הכנס הטוב ביותר, תוך התמקדות בתקציב ובצרכי הלקוח. תהליך האיתור מתחיל כאשר מתקבלת הפנייה מהלקוח ולא מסתיים עד מתי שנסגרת העסקה לשביעות רצונו של הלקוח.

לאחר פגישת ההכרות שנערכת במשרדנו בארץ הממוקמים במרכז תל אביב, צוות החברה בברצלונה מתחיל בעבודה, לצורך עניין זה נדרש אמון הדדי ותמיכה מהלקוח, שכן בענייני נדל"ן התזמון הוא חשוב ביותר .

במידה והלקוח מעוניין בהשקעה למטרת מגורים, או שהלקוח מעוניין לראות את הנכסים תאורגן נסיעה בת 2-3 ימים בברצלונה. במהלכה הלקוח מלווה בצוות החברה בברצלונה יסייר בנכסים פונטציאלים שאותרו עבורו מראש. במידה ונדרש סיור- אנחנו ממליצים לקיים אותו בתחילת התהליך.

במרבית המקרים של רכישת נכס בברצלונה למטרות השקעה, אנו מאמינים כי ביקור בנכס אינו הכרחי שכן החזון שלנו מבוסס על שקיפות ואמון מלא בין הלקוח לבין חברת AK-BCN. השקעה טובה משמעה תוצאות טובות וכאשר הנכס נרכש למטרות השקעה בלבד לא תמיד הכרחי לראות את הפרטים הפיזים של הנכס עצמו. כמובן שאנו מבינים שחלק מהמשקיעים מעוניינים להכיר באופן אישי את הנכס בו הם משקיעים ולהרגיש את האווירה שלו וזה מקובל ונתמך על ידי חברתנו.

אולם, כחלק מהחוזה הלקוח צריך לאשר שהינו מבין שקיים סיכוי שהוא לא יבקר את הנכס שהוא ירכוש בסופו של דבר. מכיוון שבמקרה של הזדמנות פיננסית מעולה צות AK-BCN צריך לפעול במהירות על מנת להבטיח את שמירת הנכס עובר הלקוח. שמירת הכנס מול המוכר תתבצע אך ורק לאחר אישור הלקוח.

פרופיל השקעה – רכישת נכס בברצלונה

על מנת לייצר פרופיל של המשקיע ולמצוא את הנכס האופטימלי לצרכים ולתקציב הלקוח צריך לענות על השאלות הבאות:

  • איזה סוג נכס אני מחפש?
  • האם הנכס מיועד למגורים/ למגורים בעת ביקור?
  • האם הנכס מיועד להשכרה?
  • האם הנכס מיועד למכירה?
  • האם אני מחפש דירה משופצת?
  • האם הנכס מיועד לשיפוץ?

בהתאם לפרופיל ההשקעה והתקציב, חברת AK-BCN תגדיר את טווח החיפוש של הנכסים המתאימים ותעמוד בקשר צמוד עם הלקוח כאשר יאותר נכס המתאים לפרופיל ההשקעה.

הצעת מחיר ורכישת נכס בברצלונה

כאשר ימצא הנכס המתאים ויוסכם להתקדם לעבר הצעת מחיר, חברת AK-BCN תבצע הצעה לרכישת הנכס בהתאם לתנאים שהוסכמו בין החברה ללקוח.

במידה והצעה מתקבלת תתבצע שמירת הנכס הכרוכה בתשלום מקדמה בגובה 1%-2% משויי הכנס. על הלקוח לאשר שקיים ברשותו הון נזיל לטובת בחשבון הבנק לטובת ביצוע תשלום והנו זמין יום יומית. במידה והלקוח אינו זמין קיימת האופציה להפקיד פיקדון של המקדמה המשוערת בחשבון של חברת AK-BCN. חברתנו תבקש לשמור את הנכס עבור הלקוח והמקדמה תשולם ישירות על ידי הלקוח, או על ידי חברת AK-BCN במקרה של הפקדת פיקדון.

השלב הוא הבא הוא עריכת מסמך ממשלתי בו מוסכם על הקשר בין הקונה למוכר, והקונה נדרש לשלם כ10% משווי הנכס (זה יכול להיות סכום גבוה מזה או נמוך בהתאם למשא ומתן), כסוג של התחייבות בין הקונה למוכר בה המוכר מתחייב לא למכור את הנכס לגוף אחר, אחרת הוא יאלץ לשלם לקונה סכום כפול מהסכום ששולם. חתימה על הסכם זה מתקיימת לרוב כשבועיים לאחר תשלום המקדמה הראשונית כך שעל הלקוח לדאוג שיש ברשותו מימון לביצוע תשלום זה.

חתימה על שטר מכר לטובת רכישת נכס

לרוב מתבצעת כ1-3 חודשים לאחר תשלום המקדמה. בשלב זה ללקוח צריך להיות מספר NIE- מספר ממשלתי סידורי לאזרחים זרים וחשבון בנק ספרדי (אופציונלי). צוות AK-BCN ילווה את הלקוח בתהליך הנפקת המסמכים הדרושים.

מימון ומשכנתא ספרדית לרכישת נכס בברצלונה

כיום השוק הספרדי מאוד פתוח למשקיעים זרים, משקיעים זרים יכולים בקלות לרכוש נכס (ביחוד כמשדובר בנכס ראשון) ולקבל משכנתא. משקיעים היכולים להוכיח הכנסה חודשית הגבוה מ3,500 יורו יכולים בקלות לקבל מימון של עד 50% בתנאים נוחים. לקריאה נוספות אודות מיסוי נדל"ן לחצ/ו כאן.