אחת השאלות המרכזיות שמלוות את משבר הקורונה ומעסיקות משקיעים ברחבי העולם היא השאלה כיצד המשבר, אם בכלל משפיע על מחירי הנדל"ן. והאם שווה להשקיע בנדל"ן בברצלונה דווקא עכשיו במציאות החסרת וודאות של משבר הקורונה. במאמר הבא ננסה לענות על כמה מהשאלות הבוערות שמלוות את סוגיית השקעות נדל"ן בברצלונה בעידן הקורונה.

המחשבה הרווחת או ההגיונית תשער כי בעקבות ההשלכות הכלכליות וההעדר התיירות שמלווים את משבר הקורונה מחירי הנדל"ן בברצלונה יצנחו והזדמנויות חד פעמיות שלא היו לפני כן יצוצו. המחשבה הרווחת הזאת היא בגדול נכונה, רק שרוב הציבור לא יודע מזה ולא יכול, פיזית למצוא את ההזדמנויות הללו באינטרנט ולבצע עסקאות. 

חוסר שקיפות בשוק הנדל"ן בברצלונה מקשה על המשקיעים לאתר בעצמם את העסקאות המשתלמות

שוק הנדל"ן בברצלונה תמיד התאפיין בחוסר שקיפות, ובתקופה זו, של משבר הקורונה, העמימות גדולה מאי פעם. אתרי פרסום ספרדים של דירות ונכסים למכירה מציגים תמונה לא אמיתית של מחירי הנדל"ן, הם מציגים בד"כ מחירים מנופחים ולא מחירים ממשיים.

בסופו של דבר לאחר השלמת עסקאות מכירה האתרים מתעדכנים עם מחירים ממשיים שמשתקפים בעסקאות המתבצעות בתקופה נתונה, אבל עד שאתם תוכלו לראות אותם בעיניים יקח הרבה זמן ויכול להיות שכבר יהיה מאוחר מדי בשבילכם למצוא את ההזדמנות המשתלמת להשקעה. 

המציאות הקיימת כרגע בספרד היא שבעלי נכסים מעוניינים לבצע עסקאות מכירה מהירות, במזומן מה נותן לקונה כוח מיקוח. חברות השמאות שעובדות בשיתוף פעולה עם הבנקים שמספקים מימון החלו באופן סיסטמי להוריד את מחירי הנדל"ן בצורה גורפת בהיקפים של 6-13  אחוז וזאת בשל מחסור בנתונים עדכניים על שוק הנדל"ן.  השילוב של ירידות מחירים קלות וכסף מזומן מהצד הקונה יכול לספק עסקה מאד מאד רווחית בימים אלו . 

דירות ירושה המציפות את השוק יוצרות מציאות נדלנ"ית חדשה בעידן הקורונה

נתון נוסף, למרבה הצער לא שמח במיוחד הוא הוא מגוון רחב של דירות ירושה שיוצא לשוק בחודשים האחרונים, כפי שראינו המגפה הכתה מאד קשה בספרד ובייחוד בקטלוניה . עם יותר מ 15 אלף מתים מקורונה בחודשים האחרונים.

רוב הנפטרים הם אנשים מבוגרים שהחזיקו ברשותם נכס נדל"ן, עם מותם היורשים מצאו את עצמם בעלי נכס. בספרד ישנו מס ירושה המוטל על היורשים , הנע בין 7 אחוז ל עד 34 אחוז משווי הירושה, מס ירושה זה נדרשים היורשים לשלם  תוך חצי שנה ממות המוריש.

יורשים רבים לא יכולים לשלם את המס , עובדה זאת מובילה לכך שיורשים רבים מציעים את הנכסים למכירה רק בשביל לממן את המס. מצב זה מוביל להזדמנויות נדל"ן רבות בעיר ומחוץ לה, ככה שהשילוב של כסף מזומן מצד הקונה , מוכר מיואש שחייב למכור כדי לשלם מיסים מוביל לשוק מאד רווחי למשקיע .

נכסים תיירותים שמעולם לא היו זמינים בשוק יוצאים אל השוק

מחירי הנדל"ן וההזמנויות חד פעמיות לקניית נכסים תיירותיים – דירה תיירותית או מלון קטן , משהו שמעולם לא קיים בשוק, וגם אם היה העוסקים בנדל"ן בברצלונה לא ממהרים להוציא הזדמנויות אלו החוצה. על מנת לבצע השקעה חכמה ולממש הזדמנות חד פעמית לרכישת נכס תיירותי מניב במרכז ברצלונה אתם צריכים שותף מבפנים, כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

צוות החברה, שעוסק בתחום מזה 20 שנה ומכיר את כל האספקטים הרבים נוגעים לתחום זה ומצד שני  מודע כל התהליכים הפנימיים שעוברים על שוק הנדל"ן בברצלונה ולכל הנכסים וההזדמנויות של יחזרו יותר. על מנת למצוא אותן- אתם צריכים אותנו.

באתר מוצגים רק חלק מהפרויקטים המניבים שחברתנו לוקחת בהם חלק, פנו אלינו באופן אישי על מנת למצוא השקעות נדל"ן בברצלונה בעידן הקורונה המתאימות לכם.